حوادث

درگیری ۸ شرور ۲ رهگذر را مجروح کرد/ دستگیری اشرار

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ شرور مسلح در غرب تهران که با تیر اندازی نظم عمومی را بر هم زده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع تیراندازی با سلاح ساچمه زنی در درگیری ۸ شرور و مجروح شدن ۲ شهروند رهگذر از ناحیه کمر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند درگیری به دلیل اختلاف بین ۲ گروه خلافکار می‌باشد و نفرات بعد از تیراندازی بلافاصله با دو خودروی پراید و پژو ۲۰۶ فاقد پلاک از محل متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: بنا بر حساسیت موضوع مأموران کلانتری ۱۱۹ با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت این افراد را شناسایی کردند و این اطلاعات را در اختیار تمامی واحدهای گشت در تهران قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان یکی متهم را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات بازداشت کردند که در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله ور شده که توسط مأموران مهار و دستگیر گردید و نفر دوم هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی صراحتاً به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا