حوادث

دستگیری سارق ۱۹ ساله منازل در مهدی‌شهر/ ۱۱ فقره سرقت کشف شد

مهدی‌شهر- فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از دستگیری سارق ۱۹ ساله منازل سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد مقابل ادله محکم پلیسی به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد حاج پروانه پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان مهدی‌شهر به نیروی انتظامی گزارش شد، ابراز داشت: با توجه به حساسیت موضوع پیگیری‌های جدی پلیس در این راستا آغاز و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه با اقدامات میدانی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس رد پای جوان ۱۹ ساله شناسایی شد، افزود: بعدازاین مرحله مظنون به عنوان متهم اصلی پرونده تحت تعقیب قانونی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مهدی‌شهر بابیان اینکه بعد از شناسایی کامل مجرم و انجام هماهنگی‌های لازم سارق در اقدامی هماهنگ دستگیر و به اداره آگاهی انتقال یافت، ابراز داشت: فرد دستگیرشده مقابل ادله محکم پلیسی به ۱۱ فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان مهدی‌شهر اعتراف کرد.

وی با تاکید بر عدم نگهداری اموال قیمتی همانند طلا و جواهرات توسط همشهریان در منزل اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد یا افراد مشکوک بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا