حوادث

دستگیری موبایل قاپان لحظاتی پس از سرقت

حوادث رکنا: موبایل قاپ حرفه ای محله نیاوران دستگیر شد و به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز 24 آبان ماه در پی اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی بر یک فقره موبایل قاپی در محله نیاوران خیابان باهنر مراتب در دستور کار عملیات کلانتری نیاوران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات کلانتری سریعا در محل سرقت حاظر و با تحقیق از مالباخته مشخصات سارقان را اخذ کردند افزود: حین گشت زنی در محله نیاوران موتورسیکلت دو ترک با همان مشخصات اعلامی را مشاهده که در حال زاغ زنی شهروندان میباشند که در یک عملیات پلیسی وارد عمل شده و سارقان موتورسیکلت که قصد سرقت داشتند دستگیر شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: در بازرسی اولیه از متهمان یک دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت کرده بود و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهمان در تحقیقات پلیسی در کلانتری به بزه انتسابی معترف و با دعوت از مالباختگان تا کنون 10 نفر متهم را شناسایی کرده اند.

 سرهنگ ضرونی با اشاره به اینکه متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان بوده در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا