حوادث

سارقان زورگیر محله جوادیه در دام پلیس

حوادث رکنا: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه ای که از شهروندان زورگیری می کردند خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص بازداشت سارقان حفه ای در محله جوادیه اظهار داشت: پیرو وقوع سرقت به شیوه زورگیری در محدوده محله جوادیه، دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ماموران با اقدامات فنی پلیسی  و رصد دوربین های مداربسته محل های سرقت هویت سارقان شناسایی و مشخصات ظاهری آن ها در اختیار کلیه واحد های گشتی قرار گرفت. که روز گذشته سارقان در حالی که قصد سرقت از یکی از شهروندان در محله باغ آذری را داشتند شناسایی شدند و بلافاصله با رویت ماموران با متورسیکلت خود از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در یک عملیات منسجم و پلیسی و ایجاد طرح مهارموفق به دستگیری هر 2 نفر شدند. در بازرسی اولیه از آنها یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه خاموش کشف گردید که متهمان اعتراف کردند به تازگی آن ها را سرقت کرده اند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان جهت بررسی های تکمیلی به کلانتری منتقل و تا کنون هفت نفر از مالباختگان شناسایی شکات دیگرو  دستگیری مالخر این سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

سرهنگ مافی در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان از تردد در محل های  تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب خودداری نموده و در صورت مشاهده افراد مشکوک یا مشاهده عمل زورگیری و سرقت سریعا با سامانه 110 تماس حاصل فرمایند.

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا