حوادث

کشف ۱۱۹ کیلو مواد مخدر در خراسان شمالی

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مانه و سملقان در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از تردد یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل محموله مواد افیونی در سطح شهرستان مانه و سملقان مطلع شدند و بلافاصله در مبادی ورودی و خروجی شهرستان تور ایست و بازرسی ایجاد کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: هنگام کنترل خودروهای عبوری در محل ورودی شهر آشخانه، مأموران به یک کامیونت ایسوزو سفیدرنگ مشکوک شدند و با استفاده از علائم هشدار دهنده خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان مانه و سملقان پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی تکمیلی از خودرو که حامل مواد شوینده از قبیل مایع دستشویی و صابون بود، مقدار ۱۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر مواد شوینده جاسازی‌شده بود را کشف کردند.

مطهری زاده با بیان اینکه در بازجویی‌های تخصصی از متهم مشخص شد که مواد مکشوفه به مقصد یکی از شهرهای شمالی در حال حرکت بود، گفت: خودروی متهم توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در انتها با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هم‌وطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا