حوادث

کشف ۳۰۰ عدد ساعت مچی مسروقه

سرهنگ قاسم پور خبر داد؛

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق فروشگاه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم، ۳۰۰ عدد ساعت مچی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: در پی سرقت از فروشگاه ساعت مچی واقع در محله مرزداران تهران و سرقت مقادیر زیادی ساعت مچی گران قیمت بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی‌های علمی و میدانی جهت شناسایی و دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه را آغاز کردند.

وی گفت: با بررسی‌های دقیق و فنی در محل وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی مأموران، متهم شناسایی شد و به وسیله شگردهای نوین پلیسی متهم که قصد فروش ساعت‌های مچی از طریق یکی از فروشگاه‌های اینترنتی را داشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳۰۰ عدد ساعت مچی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان داشت: سارق در بازجویی‌های انجام شده به ارتکاب سرقت ساعت مچی از فروشگاه اعتراف و اعلام داشت پس از سرقت ساعت‌ها با توجه به گران قیمت بودن ساعت‌ها قصد داشتم آنها را در یکی از فروشگاه‌های اینترنتی به فروش برسانم و فکر نمی‌کردم پلیس از این طریق من را شناسایی کند و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای نوین پلیسی جرایم را در کمترین زمان ممکن کشف می‌کند، شهروندان هوشیاری لازم در زمان خرید را داشته باشند و از فروشگاه‌های معتبر خرید کنند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا