حوادث

یک نمایشگاه فروش مبل در جنوب تهران آتش گرفت

حوادث رکنا: یک نمایشگاه فروش مبلمان و مصنوعات چوبی در محله خلازیر دچار حریق شد.

به گزارش رکنا ، در دقایق اولیه بامداد امروز یک مورد حادثه حریق در فروشگاه و نمایشگاه مبل و مصنوعات چوبی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران،  آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۳۲، ۸۱ و تیم نجات ۶ را به همراه تجهیزات و امکانات مورد نیاز به محله حادثه واقع در خلازیر اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که محل حادثه یک نمایشگاه ویژه فروش مصنوعات و محصولات چوبی به مساحت تقریبی ۲۰۰ مترمربع است که هنگام حضور آتش‌نشانان به طور کامل شعله ور شده و آتش و دود در حال سرایت به مغازه‌های مجاور بود.

در این شرایط عوامل آتش‌نشانی اقدام به قطع جریان برق و گاز نمایشگاه کرده و با بکارگیری دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دو جهت به کانون آتش نزدیک شدند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند. در نهایت نیز با اقدامات انجام شده ابتدا از گسترش حریق جلوگیری شده و پس از آن نیز شعله‌های آتش به‌طورکامل مهار و اطفا شد. 

داین حادثه مورد فوتی و خسارات جانی نداشت، اما خسارات مالی ناشی از آن بالا بوده و حتی شعله‌های آتش موجب تخریب دیوار و بخش‌هایی از سقف این فروشگاه مبلمان نیز شده بود. گروهی از کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای یافتن علت وقوع حادثه را آغاز کرده‌ و آن را در دستورکار دارند.

یک نمایشگاه فروش مبل در جنوب تهران آتش گرفت

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا