حوادث

حمله وحشیانه 3 مسافر خشن به رانند تاکسی اینترنتی تهران + عکس های دلخراش

حوادث رکنا: راننده تاکسی اینترنتی تهران توسط مسافران خشن مورد ضرب شتم وحشیانه قرار گرفت. راننده می گوید آن ها حالت طبیعی نداشتند و قصد سرقت ماشینم را داشتند.

به گزارش خبرنگار رکنا، راننده تاکسی اینترنتی شب پنجشنبه 10 خرداد ماه سال جاری که سفری را از مقصد قرچک ورامین به تهران قبول کرده بود هنگامی که به آدرس اعلامی رسید و منتظر مسافران خود بود، سه مرد با حالت غیر طبیعی و لباس غیر متعارف به سمت او حمله کرده و او را مورد ضرب و جرح شدید قرار دادند.

این مرد که امروز از بیمارستان ترخیص شده و حال عمومی اش پایدار است در گفت و گو به رکنا گفت: ساعت 9 شب این سفر را قبول کردم. هنگامی که به محل مورد نظر رسیدم با سه مرد رو به رو شدم که با حال عجیب به سمت من آمدند.

من که ترسیده بودم اقدام به فرار کردم، اما آنها با سنگ شیشه عقب ماشین من را شکستند. من که شرایط را دیدم کلید خودرو را برداشته و با پای پیاده اقدام به فرار کردم که با سنگ به سر من ضربه زدند که منجر به زخمی شدن من شد. آنها که قصد داشتند کلید خودرو را از من بگیرند با مقاومت من رو به رو شدند و همین موضوع منجر به کتک زدن من از سمت آنها شد. مردم با شنیدن صدای فریاد من به خیابان آمدند و همین موضوع منجر به فرار کردن آنها شد.

مردم با دیدن خونریزی سر من و حال نامساعدم با اورژانس و عوامل انتظامی تماس گرفتند و به بیمارستان منتقل شدم. من شکایت کردم و منتظر دستگیر شدن این افراد هستم و قصدم از بیان این مسئله هوشیار شدن مردم است تا دیگر این اتفاق برای کسی نیوفتد و این افراد جرات انجام این کار را دیگر نداشته باشند.

راننده <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c'>تاکسی اینترنتی</a>

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا