حوادث

کلاهبرداری برای آزادی یک زندانی تهرانی

رکنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و بازداشت فرد کلاهبرداری که در پوشش آزادی زندانی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از شاکی گرفته بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ فضل‌الله سواری‌پور امروز (هشتم خرداد ماه) اظهار کرد: در بررسی پرونده شکایت فردی با موضوع تصاحب عنوان مامور دولت به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی غرب استان تهران، با بررسی پرونده و گرفتن اظهارات شاکی، پرونده به مرحله تازه‌ای وارد شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد، فرد کلاهبردار با معرفی خود به‌عنوان مامور عالی‌رتبه دولتی به دستگاه‌های قضایی و انتظامی برای آزادی یک زندانی که برادر شاکی بود، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

سواری‌پور بیان کرد: با تداوم تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات تخصصی، مخفیگاه فرد کلاهبردار در شهر پرند رباط کریم شناسایی شد و در عملیاتی با هماهنگی قضایی، متهم دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاهش، یک رشته دستبند و تعدادی مهر انواع شرکت‌ها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: فرد کلاهبردار بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و برابر دستور بازپرس پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا