حوادث

جاسازی عجیب یک کیلو هروئین در معده! / در اصفهان اتفاق افتاد

حوادث رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به بلع و انباری 100 بسته هروئین در معده خود کرده بودند خبر داد.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ احمد نیکبخت بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان اصفهان در حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی  به 2 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری  مشکوک  و  پس از بررسی های تخصصی دریافتند که این افراد اقدام به بلع و انباری مواد مخدر در معده خود کردند. 

وی افزود: بلافاصله متهمان دستگیر و  به مقر پلیس منتقل و 100 بسته هروئین به وزن یک کیلوگرم  از داخل معده  آنها خارج شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه متهمان  پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند اظهار داشت: مبارزه جدی با قاچاق موادمخدر و مجرمان و قاچاقچیانی که قصد هر نوع قاچاق از طریق مبادی ورود دارند به صورت ویژه در دستور کار پلیس مواد مخدر قرار دارد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ برای قاچاق مواد مخدر به روش ها و شیوه های مختلفی از جاسازی کردن این مواد روی می آورند که روش بلع مواد و نگهداری  آن در معده از جمله اقدامات بسیار خطرناکی است که توسط این افراد صورت می گیرد به طوری که هر لحظه احتمال آسیب زدن به معده حتی مرگ آنها را نیز در پی دارد.

سرهنگ نیکبخت در خاتمه از شهروندان خواست  هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان تلفن 21825462 در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت با این افراد برخورد قانونی صورت گیرد.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا