سینمای ایران و جهان

مادران شهدایی که خود الگو شدند/ رادیو از «فرشتگان بی‌بال» می‌گوید

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

همزمان با سالروز وفات ام البنین (س)، شبکه رادیویی سلامت، جمعه ۱۶ دی ماه، ویژه‌برنامه «فرشتگان بی بال» را روی آنتن می‌برد.

محسن کریمی تهیه‌کننده برنامه «فرشتگان بی‌بال» درباره این برنامه رادیویی به خبرنگار مهر بیان کرد: شبکه رادیویی سلامت با هدف تکریم روز مادران شهدا و همسران شهدا، ویژه برنامه «فرشتگان بی بال» را با محوریت حضرت ام‌البنین (س) الگوی صبر و ایمان روی آنتن می‌برد.

وی اضافه کرد: همچنان که حضرت ام‌البنین (س) الگوی شجاعت، پایداری و دانایی بودند در این برنامه هم به بررسی نقش مادرانی که شهدای بسیاری را به جامعه تحویل دادند می‌پردازیم و اینکه آنها چقدر در الگوسازی در زمینه صبر و ایمان در جامعه نقش دارند.

این تهیه کننده بیان کرد: سیزدهم جمادی الثانی روز وفات بانوی مکرم حضرت ام‌البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده و از این رو، برنامه «فرشتگان بی بال» هم ویژه مادران شهدا تولید خواهد شد. مادرانی که فرزندشان را در راه دین و وطن فدا کردند و شاید برخی هنوز چشم به راه هستند. یا همسرانی که با اشک چشم و خون دل فرزندان شهدا را به سر و سامان رساندند و امروز به خود می‌بالند که فرزند شهید راه اسلام و وطن را در دامان خویش یکه و تنها و صدالبته با اقتدار و دلیرانه پرورش دادند.

تهیه کننده رادیو سلامت در خصوص بخش‌های این ویژه برنامه بیان کرد: مستند روایی از تاریخ مقطع زندگانی حضرت ام‌البنین (س) تا حضرت زینب (س)، گزارشی از مدافعان حرم و شهدای هسته‌ای، و گفتگو با مادران و همسران شهدا و خاطرات شهدا از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.

کریمی اظهار کرد: ویژه برنامه «فرشتگان بی بال» با اجرای فیروزه آدابی جمعه ۱۶ دی ماه، به صورت ویژه از ساعت ۹ به مدت ۱۲۰ از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم مخاطبان رادیو سلامت می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا