سینمای ایران و جهان

پخش زنده جام ملت‌های اروپا با ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۴» از شبکه سه

پیمان اسدیان و حمید محمدی اجرای ویژه برنامه «یورو۲۰۲۴» را برعهده دارند که از روز جمعه ۲۵ خرداد همزمان با مسابقه افتتاحیه جام ملت‌های اروپا روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه سه، میثم فضلعلی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ از پوشش کامل این مسابقات از شبکه سه سیما خبر داد و گفت: هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا از جمعه ۲۵ خرداد آغاز می‌شود و شبکه سه نیز در قالب ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۴» تدارک ویژه‌ای برای پخش و تحلیل این مسابقات در نظر گرفته است.

وی در ادامه گفت: ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۴» به تهیه کنندگی مهدی هاشمی و با دکور اختصاصی از روز جمعه ۲۵ خرداد همزمان با مسابقه افتتاحیه جام ملت‌های اروپا بین ۲ تیم آلمان و اسکاتلند، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما افزود: این مسابقات به میزبانی کشور آلمان برگزار می شود و ۲۴ کشور در آن شرکت دارند. تمامی بازی های این مسابقات به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد، البته برخی بازی ها به دلیل همزمانی با یکدیگر، از شبکه ورزش سیما به روی آنتن خواهند رفت.

فضلعلی با بیان اینکه در این ویژه برنامه ترکیبی از گزارشگران جوان و پیشکسوت به صورت همزمان حضور خواهند داشت، تا با صدای آنان به جذابیت این مسابقات افزوده شود، گفت: پیمان اسدیان و حمید محمدی اجرای ویژه برنامه «یورو۲۰۲۴» را برعهده خواهند داشت.

وی در پایان گفت: در مرحله گروهی این مسابقات به طور متوسط حدود ۱۲ ساعت از کنداکتور شبکه سه به ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ اختصاص داده خواهد شد، که علاوه بر پخش زنده مسابقات، بخش های تولیدی متنوع دیگری نیز برای مخاطبان درنظر گرفته شده است که شامل معرفی بازیکنان، تیم‌ها، سابقه تیم‌ها در جام و … خواهد بود. علاوه بر آن تجزیه و تحلیل و بررسی تیم‌ها در دستور کار این برنامه خواهد بود که از کارشناسان زبده داخلی و خارجی به صورت زنده دعوت خواهد شد تا به بحث و بررسی کارشناسی مسابقات برای علاقه‌مندان به فوتبال بپردازند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا