فرهنگ

استقبال نوجوانان کتابخوان از «هلوهای تپه بالایی»


کتاب هلوهای تپه بالایی که بخش هایی از دوران نوجوانی شهید احمد جوکار در شهرستان ملایر را به زبان داستان روایت می‌کند، در کمتر از سه ماه و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، این کتاب که از ۶ اپیزود تشکیل شده و به قلم حمید هنرجو به رشته تألیف در آمده، با نگاهی به گذشته و ایام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس، نسل جدید به ویژه دانش آموزان را مخاطب اصلی و جامعه هدف خود قرار داده است.

از ویژگی‌های این کتاب، می‌توان به روز بودن محتوا و حضور عناصر و ابزارهای دنیای جدید در فضای کلی داستان نظیر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و… است. 

کتاب هلوهای تپه بالایی در مردادماه ۱۴۰۱ با حضور حجت‌الاسلام ذالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس بایرامی رئیس سازمان تاریخ و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تعدادی از نویسندگان و اهل قلم، مولف کتاب و خانواده معظم شهید احمد جوکار در خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی شد.

چاپ اول این کتاب که ۸۴ صفحه دارد، در شمارگان ۱۰۰۰ جلد عرضه شد و چاپ دوم نیز با همین شمارگان به تازگی توسط انتشارات صریر به پیشخوان کتاب آمده است.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا