فرهنگ

سومین دوره مسابقات هشت بهشت با «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» آغاز می‌شود

توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی؛

کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» نوشته احمد دهقان به عنوان نخستین کتاب از سومین دوره مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» نوشته احمد دهقان به عنوان نخستین کتاب از سومین دوره مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت» توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برای دانشجویان علاقه مند به کتابخوانی انتخاب شد.

این کتاب با نگاهی جدید به جنگ است که به چند زبان زنده جهان ترجمه شده و اثر داستانی مهمی در این حوزه به شمار می‌رود. این رمان توانست جایزه بیست سال داستان‌نویسی، چهارمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس و بیست سال ادبیات پایداری را از آن خود کند.

دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برای شرکت در نخستین مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت در سومین دوره از برگزاری ثبت‌نام کنند.

آزمون این مسابقه مثل دوره‌های قبل در آخرین جمعه هر ماه (۳۰ اردیبهشت‌) از ساعت ۹ تا ۲۴ به‌صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود و به دانشجویان برگزیده این مسابقه جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا