فرهنگ

مسایل مربوط به نوجوانان و جوانان با مشارکت خود آنها حل شود

وزیر ارشاد در اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران:

محمد مهدی اسماعیلی گفت: نگاه ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است که مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان با مشارکت و پیش قدم شدن خود انها حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه یکشنبه ۱۸ تیر در آئین اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران گفت: از اهتمام دوستان در مجموعه معاونت هنری تشکر می‌کنم که رویداد دا ۲ را توانستند به خوبی برگزار کنند؛ امسال شاهد دومین دوره رویداد بودیم هر کدام از دوستان که از این رویداد بازدید کردند خوشحال بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب هنرستان‌های دختران اظهار کرد: ما ۳۲۰۰ هنرجو در هنرستان‌های دختران داریم که ظرفیت بسیار خوبی هستند، بر اساس این ظرفیت از خانم خادمی مشاور اجتماعی وزارتخانه در امور بانوان خواستیم که کاری انجام دهند و از ظرفیت هنرجویان هنرستان دختران استفاده کنند و ایشان هم این رویداد را با مشارکت اقای علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا کردند.

محمد مهدی اسماعیلی تصریح کرد: نگاه ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است که مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان با مشارکت و پیش قدم شدن خود انها حل شود؛ نسل جدید اقتضایات جدیدی دارند که خودشان می‌توانند با مشارکت در مسائل خودشان اتفاق خوبی را رقم بزنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا