فرهنگ

نشست هم اندیشی توسعه صادرات اسباب بازی برگزار شد

نشست هم اندیشی، بررسی ظرفیت های صادرات اسباب بازی با حضور تولید کنندگان برتر و شرکت های فعال در صادرات در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی، بررسی ظرفیت های صادرات اسباب بازی با حضور تولید کنندگان برتر و شرکت های فعال در صادرات در نمایشگاه بین المللی تهران در حاشیه نمایشگاه اسباب بازی در خانه فناوری و نوآوری ایران برگزار شد.

این نشست با اهداف بررسی وضعیت صادرات اسباب بازی و ظرفیت های کشورهای همسایه از جمله عراق برگزار شد.

در این نشست شرکت های فعال در صادرات همچون نوکام و شیرال که در خانه فناوری و نوآوری (iHit) مستقر هستند به موضوعات مهم در صادرات پرداختند. شیرمحمدی به اهمیت و تاثیر مطالعه بازار جهانی برای هدایت محصول به کشور مقصدی که مناسب برای عرضه آن محصول است؛ اشاره کرد و افزود باید به ایجاد نمایشگاه های دائمی برای عرضه و معرفی محصولات ایرانی در کشورهای دیگر توجه ویژه داشته باشیم. در ادامه رجبی از شرکت نوکام در خصوص تفاوت های فرهنگی و نقش لجستیک در صادرات نکاتی را بیان کرد.

این نشست با حضور دبیر انجمن تولید کنندگان اسباب بازی و جمعی از تولید کنندگان برتر برگزار شد که مشکلات و موانع پیش روی صادرکنندگان در حوزه زیرساخت های تجارت، کیفیت محصولات، نوسانات بازار و بررسی ظرفیت های صادراتی نوظهور از دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا