فرهنگ

پیش‌نویس اساسنامه جایزه روزبه تدوین می‌شود

با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی؛

در جلسات کارشناسی تدوین اساسنامه جایزه روزبه به عنوان جایزه برترین طرح شخصیت مقرر شد پیش نویس این اساسنامه با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو برگزاری جلسه با حضور سیدمجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و رؤوسا و نمایندگان دانشگاه‌های هنر چهارشنبه ۳ آبان مقرر شد جلسات کارشناسی به منظور تدوین اساسنامه جایزه روزبه به عنوان جایزه برترین «طرح شخصیت» سال برگزار شود.

در این راستا حسنایی، رییس دانشگاه هنر و رئیس انجمن علمی پویانمایی ایران، نسبت به برگزاری جلسات کارشناسی تدوین اساسنامه جایزه روزبه با مشارکت اعضای انجمن علمی پویانمایی ایران اعلام آمادگی کرد.

بر همین اساس یک جلسه مقدماتی و اولیه دوشنبه ۲۷ آذر با حضور اعضای انجمن علمی پویانمایی ایران برگزار شد. در این جلسه زندی، نایب رئیس انجمن و مدیر گروه انیمیشن دانشگاه سوره، سفلایی، عضو هیأت مدیره انجمن و رئیس دانشکده هنرهای دیجیتال دانشگاه صدا و سیما، شاه‌کرمی، عضو هیأت مدیره انجمن و هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، حیدر نوروزی، دبیر انجمن و سید حامد نجفی، بازرس انجمن، حضور داشتند.

این جلسه در محل کانون پرورش فکری به عنوان دبیرخانه جشنواره بین‌المللی پویانمایی و با حضور بابایی مدیر واحد سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تفاهم بر سر نیاز به یک پشتوانه کارشناسی برای غنابخشی به فرایند مسابقه پارس‌آرا به عنوان نخستین رویداد طراحی و بازارپردازی شخصیت‌های پارسی، بر ظرفیت انجمن برای نقش‌آفرینی مؤثر در زمینه تقویت بنیه علمی رویداد پارس‌آرا تأکید شد.

همچنین مقرر شد طی دو جلسه آتی، متن پیش‌نویس اساسنامه جایزه روزبه که از سوی دبیرخانه مسابقه پارس‌آرا تدوین و ارائه شده بود، بررسی و اصلاحات لازم در آن انجام شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا