فرهنگ

«مردی از جنس مس و خاک» به چاپ چهارم رسید

توسط کانون پرورش فکری؛

کتاب «من سید علی‌اکبر صنعتی هستم؛ مردی از جنس مس و خاک» نوشته پرویز امینی از مجموعه «کودکی نامداران» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ چهارم رسید.

کتاب «من سید علی‌اکبر صنعتی هستم؛ مردی از جنس مس و خاک» نوشته پرویز امینی از مجموعه «کودکی نامداران» به‌تازگی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ چهارم رسیده است.

مجموعه کودکی نامداران در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

«من سید علی‌اکبر صنعتی هستم؛ مردی از جنس مس و خاک» درباره دوران کودکی نقاش برجسته ایرانی سید علی‌اکبر صنعتی و فراز و نشیب‌هایی است که در دوران دوری از خانواده با او همراه بوده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم؛

در بچگی ذوق نقاشی در من سرشار بود، به نحوی که تمام دیوارها را با نقاشی‌های خودم سیاه می‌کردم و این جوشش غریب باعث می‌شد که حتی در سر کلاس‌های درس به جای گوش کردن به درس‌ها، به نقاشی از صورت معلمان بپردازم و برای همین هم همیشه تنبیه می‌شدم….

چاپ چهارم این‌کتاب با ۲۴ صفحه عرضه شده و با این‌نوبت چاپ، تعداد شمارگان آن به ۱۰ هزار نسخه رسیده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا