فرهنگ

کتاب سیدمهدی شجاعی درباره زندگی حضرت نوح منتشر شد

رمان «از کشتی نوح چه خبر؟!» نوشته سیدمهدی شجاعی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان، کتاب«از کشتی نوح چه خبر؟!» نوشته سیدمهدی شجاعی به‌تازگی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

شجاعی که تقریبا برای تمامی گروه‌های سنی در فرم داستانی دست به قلم برده، در این کتاب با هدف مخاطبان نوجوان، ضمن بازآفرینی داستان زندگی یکی از پیامبران الهی براساس آیات قرآن کریم، چند موضوع کلی را برای آنها توجه جدی قرار داده است؛ ازجمله ضرورت توجه در ساختارهای داستانی قرآن برای پیوند مستحکم میان قشر نوجوان و کلام الهی، بازخوانی دقیق و ساده پیام الهی در زمینه مواجهه نیکی و پلیدی و نیروهای آسمانی و شیطانی و نیز ثمره و نتیجه یکتاپرستی و عمل به وعده الهی.

از ویژگی این‌متن، پایبندی نویسنده به متن قرآن کریم برای بازگویی داستان نوح (ع) است که زندگی این‌پیامبر الهی را به دور از تحریفات و اسرائیلیات راویت کرده است.

شجاعی در این بازخوانی، تلاش خود را مصروف به بازگویی روایتی ساده و صریح و در عین حال شیرین از پیام یکتاپرستی قرآن کریم کرده است. پیامی که در آن، از سویی صبر پیامبر در مواجهه با شرک و کفر و تلاش برای هدایت بندگان خداوند به تصویر کشیده شده و از سوی دیگر قدرت عذاب الهی در مواجهه با مشرکان.

در کنار متن و داستان، تصویرسازی «از کشتی نوح چه خبر؟!» نیز توسط فرهاد جمشیدی انجام شده است.

این‌کتاب با ۳۲ صفحه مصور و قیمت ۸۹ هزار تومان منتشر شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا