فرهنگ

کتاب «۵ گام طلایی» با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی رونمایی شد

نخستین کتاب ریحانه محمدقلی با عنوان ۵ گام طلایی با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» شهرری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کتاب ریحانه محمدقلی با عنوان ۵ گام طلایی با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» شهرری رونمایی شد.

محمدقلی، نویسنده و پژوهشگر این اثر در حاشیه آیین رونمایی از کتاب در حوزه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» شهرری، با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی فقط و فقط با طی کردن مراحل قبلی امکان پذیر است و هر یک از ما وظیفه داریم در تحقق این مراحل( انقلاب اسلامی، نظام اسلامی،دولت اسلامی،جامعه اسلامی، تمدن اسلامی) بکوشیم، گفت: همگی باید نقش و وظیفه خود را در این شطرنج پیدا کنیم و یکی از وظایف بنده پژوهش این کتاب بود که آن را امری ضروری و لازم می‌دانستم.

وی با اشاره به مباحث اجمالی کتاب به طرح کلی محتوا پرداخت و تمامی مراحل را شرح و تفسیر داد و افزود: مواردی مثل مجوز رسمی از دفتر حفظ و نشر امام خامنه‌ای، بیان حدود ۳۳ فرمایش اساسی و راهبردی از رهبر انقلاب اسلامی، مطالب کاربردی و موجز، تصویر سازی مفهومی و کتاب صوتی به صورت بارکد توسط نویسنده، استفاده از سبک نوین چُغُکْ برای نخستین بار در اندیشه مقام عظمای ولایت موجب شده تا اهمیت مطالعه کتاب را چندین برابر کند.

محمدقلی، پس از بیان مراحل پژوهش کتاب ۵ گام طلایی بیان کرد: این اثر حاصل سالها تلاش و پیگیری بنده در عرصه شناخت اهداف اسلامی است. در طی این سال ها سختی های فراوانی متحمل شدم ولی چون هدفم والا بود در نهایت کامم شیرین شد.

در پایان حسنی مدیر حوزه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» پس از بیان ضرورت مطالعه این کتاب گفت: امیدوارم این اثر منبعی نور برای ایشان و تمامی ملت شریف و دلیر ایران زمین قرار گیرد.

وی پس از رونمایی از کتاب با اهدای قابی که بر روی آن نام زیبای صدیقه کبری «سلام الله علیها» نقش بسته بود از ریحانه محمدقلی تقدیر و از زحمات تمامی کسانی که او را در این مسیر یاری گر بودند تشکر کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا