اقتصاد

افزایش مصرف حشیش در میان کارمندان و کارگران آمریکایی


یک آزمایشگاه برجسته آمریکا اعلام کرد: از زمانی که مصرف حشیش در برخی ایالت‌های آمریکا آزاد شده، مصرف این ماده مخدر در میان کارمندان و کارگران حین کار افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، آزمایشگاه کوئست که یکی از برجسته‌ترین آزمایشگاه‌های تشخیص بالینی در آمریکا به شمار می‌رود، اعلام کرد که میزان مصرف ماده مخدر حشیش در میان کارمندان و کارگران آمریکایی حین کار افزایش یافته است.

به طور کلی آمارها حاکی از آن است که میزان مصرف حشیش در میان افراد شاغل در آمریکا در زمان کار در سال ۲۰۲۰، ۲٫۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است و حالا مصرف این ماده مخدر به افراد شاغل ۱۶ ساله نیز رسیده است. 

از طرف دیگر میزان سوءمصرف مواد و همچنین اوردوز نیز از زمان شیوع ویروس کرونا در میان کارمندان آمریکایی افزایش یافته است. 

دکتر باری سمپل، کارشناس ارشد آزمایشگاه کوئست می‌گوید: سازمان‌ها باید نه تنها موضوع تبعات شیوع ویروس کرونا را در زمینه امنیت محل کار کارگران مدنظر قرار دهند، بلکه برای مدتی نیز باید سلامت کارگران و کارمندان در این زمینه مورد توجه قرار گیرد. 

از زمان قانونی شدن مصرف حشیش در برخی ایالت‌های آمریکا برای افراد بالغ مصرف این ماده مخدر در آمریکا به میزان قابل توجهی افزایش یافته و کارمندان دیگر نگران مثبت شدن آزمایش مصرف ماده مخدر خود نیستند. 

انتهای پیام/ب                                 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا