اقتصاد

الزام شرکت هواپیمایی آسمان به پرداخت خسارت ۳۰ درصدی به مسافران پرواز ۶۲۳‌


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی آسمان موظف است، بابت تأخیر پرواز کرمانشاه-تهران نسبت به پرداخت خسارت ۳۰ درصدی به مسافران پرواز ۶۲۳ اقدام کند.


‌محمدحسن ذیبخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در واکنش به تاخیر پرواز شماره ۶۲۳ شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کرمانشاه به تهران اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آسمان موظف است، نسبت به پرداخت خسارت ۳۰ درصدی به مسافران پرواز ۶۲۳ مسیر کرمانشاه به تهران اقدام کند.

وی تأکید کرد: براساس دستورالعمل حقوق مسافر و در صورت تاخیر بیش از ۲ تا ۴ ساعت، شرکت های هواپیمایی موظف هستند، ضمن انجام پذیرایی مناسب با توجه به امکانات فرودگاهی، تغییر پرواز و یا اعزام مسافر در صورت درخواست مسافر با سایر شرکت‌ها (در صورت وجود پرواز در آن مسیر) و یا انتقال به مقصد نهایی از طریق مسیرهای جایگزین را فراهم آورند.

وی افزود: همچنین شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند در صورت تاخیر بیش از ۴ ساعت علاوه بر رعایت موارد فوق نسبت به جبران خسارت به میزان ۳۰ درصد نرخ پایه بلیت اقدام کنند و در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز وجه بلیت به صورت کامل مسترد شود.

وی تأکید کرد در صورت عدم پرداخت خسارت، مسافران پرواز ۶۲۳ م هواپیمایی آسمان می‌‌توانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.

انتهای پیام/ب


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا