اقتصاد

باد شدید و رگبار باران در ۴ استان تا ۵ روز آینده/ باران در برخی نقاط کشور می‌بارد


معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در ۳ روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، قزوین و تهران و سمنان بارش باران و وزش باد شدید داریم.

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در سه روز آینده با گذر متناوب امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، سمنان، البرز و تهران همچنین سواحل خزر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

وی ادامه داد: در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های قزوین، سمنان، قم، مرکزی، شمال اصفهان و جنوب تهران همچنین شمال‌شرق و شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در پنج روز آینده به سبب نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی، در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و برخی نقاط هرمزگان و کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: روز پنج‌شنب دریای خزر مواج است و از شنبه تا یکشنبه هفته آینده شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج خواهد بود. 

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۵ و ۲۴ درجه خواهد بود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهر کرد با کمینه دمای ۱۱ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود. 

انتهای پیام/ب


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا