اقتصاد

صادرات محصولات «ویتانا» به۳۵ کشور دنیا/ محدودیت حمل‌ونقل هوایی به کشورهای مقصد

صادرات محصولات «ویتانا» به۳۵ کشور دنیا/ محدودیت حمل‌ونقل هوایی به کشورهای مقصد


معاونت صادرات شرکت “ویتانا” با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر توانسته محصولات خود را به ۳۵ کشور صادر کند، گفت: برخی مشکلات مانند دشواری در حمل و نقل هوایی کالا و چگونگی برگشت ارز، موانعی بر سر راه صادرات ایجادکرده است.

به گزارش ایلنا، علی ذوالفقار، معاونت صادرات مجموعه ویتانا در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه این شرکت با گردش مالی (صادراتی) ۸۰۰ هزار دلار در ماه موفق شد تا قاره‌های مختلف در اقصی نقاط جهان را تحت پوشش محصولات خود قرار دهد، عنوان کرد: محصولات مجموعه‌ی ویتانا به قاره‌‌های اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آفریقا، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای حوزه‌ی CIS و کشورهای همسایه صادر می‌شود.

ذوالفقار ادامه داد: صادرات محصولات به‌صورت ماهانه به ۱۸ الی ۲۰ کشور با ممتاز‌ترین فرمت بارگیری به اقصی نقاط جهان انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از عمده‌ مشکلات صادرکنندگان، امور بانکی از جمله انتقال وجه با توجه به تحریم‌های پیش آمده است.

 معاونت صادرات مجموعه ویتانا همچنین عنوان کرد: محدودیت‌ها و مشکلات حمل و نقل نیز یکی دیگر از مشکلات حاضر در حوزه‌ی صادرات است؛ چون صادرات بیشتر به کشورهایی صورت می‌گیرد که سرویس‌های حمل‌ونقل و پروازی فعال ندارد؛ به عنوان مثال این شرکت در هفت کشور قاره آفریقا فعال است و ارتباطات دارد ولی متاسفانه پروازی برای تردد فی‌مابین قاره آفریقا و ایران برقرار نشده است، لذا امیدواریم با پیگیری‌هایی که با اتاق بازرگانی انجام شده، این مشکل در کوتاه‌ترین زمان مرتفع شود.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا