اقتصاد

فروش ۲۴۰۰ میلیارد تومان کالا در قالب مزایده جدید

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: در مزایده شماره ۲۴۶ سازمان که دومین مزایده امسال است ۲۴۰۰ میلیارد تومان ارزش پایه کالایی است که در معرض فروش عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سیدحسین میرمعینی افزود: سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی در راستای تعیین تکلیف اموال بیت‌المال همواره مزایده‌های سراسری برگزار می‌کند که شرکت عموم در آن آزاد است و با گرفتن یک امضای الکترونیکی همه می‌توانند به صورت آنلاین در این مزایده شرکت کنند.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: در مزایده شماره ۲۴۶ سازمان که دومین مزایده امسال است ۲,۴۰۰ میلیارد تومان ارزش پایه کالایی است که در معرض فروش عموم قرار می‌گیرد.

میرمعینی افزود: سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی در راستای تعیین تکلیف اموال بیت‌المال همواره مزایده‌های سراسری برگزار می‌کند که شرکت عموم در آن آزاد است و با گرفتن یک امضای الکترونیکی همه می‌توانند به صورت آنلاین در این مزایده شرکت کنند.

وی گفت: شرکت در این مزایده از طریق ارائه قیمت و همچنین سپردن ودیعه می‌باشد و سایت tamliki.ir درگاه شرکت عموم در مزایده جدید است، اقلامی که براساس قانون تحویل سازمان شده‌اند در این مزایده به معرض فروش گذاشته می‌شوند که این اموال در ۳۰ استان و ۱۱۴۰ قسمت موجودند.

میرمعینی افزود: انواع کالاهای الکترونیکی، با دوام، کالاهای شیمیایی، برقی، لوازم آشپزخانه و … در بین اموال به مزایده گذاشته وجود دارند.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: همه کالاهایی که به تولید داخل لطمه بزند در این مزایده به شرط صادرات واگذار می‌شوند و برای خرید آن‌ها وثیقه سه برابر ارزش ریالی از خریدار دریافت می‌شود که پس از خروج کالا از کشور وثیقه به خریدار باز پس داده می‌شود.

وی افزود: قصد داریم مزایده‌های آتی سازمان را به صورت حراج الکترونیکی گسترش دهیم و به زودی سامانه حراج الکترونیکی برای فروش جزئی‌تر کالاها و استفاده عموم در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا