اقتصاد

قاعده پول ‌سازی که مرا ثروتمند کرد چه بود

با توجه به این‌ که در مشاغل مختلف فعالیت کرده ‌ام طبق تجربه ‌ای که بدست آوردم، می‌ توانم بگویم برای کسب درآمد بهترین راه این است که در بیش ‌از یک منبع درآمد زا فعالیت کنیم تا بتوانیم ثروت زیادی را به دست آوریم. چرا که من توانستم با شغل دوم خود در حوزه چای درهای موفقیت را بر روی زندگی ام بگشایم و شاهد ثروت آفرینی زیادی در زندگی خود باشم. از این ‌رو پیشنهاد می‌ کنم که این محصولات را بهتر بشناسید.


چای پر سفید

یکی از بهترین نوع های چای که طعم ملایم تری نیز دارد چای پر سفید می باشد؛ که این نوع چای عطر عالی نیز دارا می باشد و محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است. در حقیقت از برگ و جوانه گیاه چای می توانید چای سفید را تهیه کنید که البته این نوع چای را با روش های بسیار متفاوتی دستم شود و تنها به یک روش دم نمی کنند. خشک شدن چای سفید بسیار اصولی انجام می گیرد به همین خاطر است که این نوع جای عطر و طعم خود را نسبت به سایر چایی های دیگر دارا می باشد. اگر دچار سردرد های میگرنی می شوید می توانید این نوع چای را مصرف کنید و با توجه به ترکیبات موجود در خودش سبب بهبودی درد شما می شود.

 

چای حجت لاهیجان

در حال حاضر از معروف ترین چای ایرانی در بازار می توان از چای حجت لاهیجان نام برد که با کیفیت بالا و مناسب سبب جذب مشتریان زیادی شده است. با معرفی بهترین نوع چای تولید شده در باغهای شمالی کشور سعی داریم برند حجت را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم .این برند امروزه به عنوان بهترین و مرغوب ترین چای توانسته کیفیت خود را به همگان نشان دهد. ضمنا چای حجت، علاوه بر کیفیت از خوش رنگ بودن به رنگ سیاه صد درصد طبیعی با بیشترین خلوص و نیز کمترین میزان ساقه همراه می باشد.

2.

چای دوغزال ساده

چای دوغزال ساده یکی از نوشیدنی های گرمی است که سابقه طولانی و درخشانی را در زمینه نوشیدنی های ایرانی دارد و با قیمت بسیار خوب در بازار عرضه می شود. برای حفظ مرغوبیت چای دو غزال، در ساختار تولیدش غنچه و دو برگ لطیف انتهایی سرشاخه های جوان تشکیل استفاده می شود. به همین دلیل آن را اصطلاحاً چای دو غزال ساده ( چای غنچه دو برگ) می نامند. مرغوبیت فرآورده نهایی چای دوغزال ساده با توجه به موارد زیر سنجیده می شود: کیفیت ذاتی و لطافت سرشاخه های چیده شده،  نوع ماشین آلات مورد استفاده در عملیات تبدیلی، دانش و مهارت حرفه ای مدیر تولید.

3.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا