اقتصاد

مانور دستان توانا برای بهبود دردها + {فیلم}



مهدی بهرام‌پور مدرس و کاردرمانگر است. او بیش از 14 سال سابقه کاری دارد. او ماساژ را برای درمان دردها، بیماری‌ها و ناتوانی‌های بشر انتخاب کرده‌است. او معتقد است عصر جدید موجب شده مردم راه‌های باستانی برای درمان دردها و بیماری‌ها را از یاد ببرند.

بهرام‌پور به «ایلنا» گفت: استفاده از وسایلی مانند تلفن همراه، رایانه، رانندگی کردن و به طور کلی زندگی مدرن، فشارهای بسیاری بر جسم و روح انسان وارد می‌کند. بنابراین انسان نیاز مبرم به ریکاوری و راه‌هایی برای رفع فشارهای وارد شده و بهبود آسیب‌های وارد شده دارد.

به گفته او امروزه از دو روش برای درمان استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها خوراندن دارو و دیگری استفاده از روش‌های درمانی با کمک دست یا ابزارهای مختلفی است که از زمان‌ باستان در شرق دنیا رایج بوده و ردپای آن را در طب سنتی امروز و حتی طب سنتی ایران می‌توان مشاهده کرد. بهرام‌پور افزود: مانور دست‌های درمانگر روی پوست بیمار و بافت‌های زیرپوستی که ممکن است به صورت ایستا یا حرکتی باشد، این خدمات با سبک‌های مختلفی ماند تایلندی، سوئدی، آراماتراپی، رگ‌گیری یا رایحه‌درمانی، فیشیال پوست و غیره است.

او گفت: در موسسه دستان توانا، آموزش ماساژ به صورت حرفه‌ای صورت گرفته و مدرک رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای کشور و مدارک بین‌المللی ارائه می‌شود.

بهرام‌پور افزود: همچنین خدمات ماساژتراپی نیز جهت آرامش‌بخشی، رفع خستگی و کوفتگی، رفع سردردهای میگرنی دیسک و اصلاح مفاصل، بهبود عملکرد سیستم عصبی، بازگشت انرژی و پاکسازی چاکراها در خدمت شهروندان گرامی هستیم.


حجم ویدیو:
۵۴.۵۱M


|


مدت زمان ویدیو:
۰۰:۰۳:۱۶


دانلود ویدیو



آگهی
دکمه بازگشت به بالا