اقتصاد

استفاده از روش‌های نو ارزیابی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: جایزه تعالی صنعت پتروشیمی باید به‌منظور اثربخشی بیشتردر بالابردن میزان بهره‌وری و کیفیت شرکت‌ها از روش‌های نوین درارزیابی شاخص‌ها وفرایندها استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی (شنبه، ۱۹ خرداد) در نخستین نشست دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی بیان کرد: جایزه تعالی باید به‌منظور اثربخشی بیشتر در بالابردن میزان بهره‌وری و کیفیت شرکت‌ها از روش‌های نوین در ارزیابی شاخص‌ها و فرایندها استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه در دوره یازدهم جایزه تعالی باید نگاه ویژه‌ای به مشارکت طرح‌های پتروشیمی در فرایندهای ارزیابی کرد، افزود: مشارکت طرح‌ها در جایزه تعالی و ارزیابی آن‌ها با شاخص‌های مختلف، موجب تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌ها در مسیر ساخت و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای در مسیر تکمیل زنجیره ارزش می‌شود.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های جایزه تعالی ارتقای کیفیت و افزایش بهره‌وری کارکنان یک سازمان و شرکت است، یادآور شد: ضروری است که متولیان و ارزیابان جایزه تعالی توجه جدی به آموزش و توانمندسازی خود داشته باشند.

شاهمیرزایی گفت: حضور فعال شرکت‌ها در این جایزه افزون بر ارتقای توانمندی مدیران، می‌تواند سبب بالارفتن کیفیت و افزایش بهره‌وری کارکنان نیز شود.

نخستین نشست دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با حضور مدیران عامل و نمایندگان طرح‌های پتروشیمی فعال برگزار شد و رئیس و دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گزارش‌هایی از دوره‌های پیشین، همچنین نحوه برگزاری یازدهمین دوره این رویداد ارائه کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا