سلامت

معرفی آزمایشگاه های هورمونی شیراز

اطلاع رسانی تبلیغاتی

آزمایش‌های هورمونی از جمله آزمایش‌های مهمی هستند که باید در بهترین آزمایشگاه‌ها انجام شوند. از آنجایی که آزمایش‌های هورمونی خاص هستند، نمی‌توان آن‌ها را در هر آزمایشگاهی انجام داد، زیرا که ممکن است تکنولوژی لازم برای آن‌ها در آن مرکز موجود نباشد. در این مطلب می‌خواهیم ابتدا نگاهی به مهم‌ترین آزمایش‌های هورمونی داشته باشیم و سپس بهترین آزمایشگاه‌های شیراز را برای انجام آن‌ها به شما معرفی کنیم.

 آزمایشگاه‌های معروف شیراز برای آزمایش‌های هورمونی

اگر پزشک برای شما آزمایش‌های هورمونی را تجویز کرده است و به دنبال یک مرکز معتبر و باکیفیت در شهر شیراز هستید تا بتوانید آن‌ها را انجام دهید، این بخش برای شماست. بهترین آزمایشگاه های هورمونی شیراز عبارتند از:

  1. آزمایشگاه دکتر صالحی
  2.  آزمایشگاه دکتر دانشبد
  3.  آزمایشگاه پیوند

در ادامه 3 آزمایشگاه برتر برای انجام آزمایش‌های هورمونی در شهر شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد:

1.    آزمایشگاه دکتر صالحی

اولین آزمایشگاهی که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد، آزمایشگاه دکتر صالحی است. این مرکز در سال 79 تاسیس شده است و امروز از جمله بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز آزمایشگاهی شهر شیراز به شمار می‌رود و می‌توان آن را در زمره بهترین  بهترین آزمایشگاه شیرازقرار داد. این مرکز در سال 95 مرکز خود را به‌روزرسانی کرد و علاوه بر تجهیز آزمایشگاه با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، ساختمان جدیدی را نیز برای رفاه حداکثری مراجعات تاسیس کرد.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87'>آزمایشگاه</a> دکتر صالحی آزمایش هورمونی

از جمله خدمات منحصربه‌فرد این آزمایشگاه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گرفتن نمونه در محل موردنظر مراجعان
  • گرفتن نمونه از نوزادان و کودکان در محیطی مناسب کودک و با کادر باتجربه
  • گرفتن انواع تست‌های ساده و سرپایی در کمترین زمان ممکن
  • امکان گرفتن تست جمعی از کارکنان اداره‌ها و مراکز و سازمانی‌های دولتی و خصوصی
  • امکان گرفتن تست‌ جمعی از دانش‌آموزان در مدارس
  • امکان عقد قرارداد برای تست‌های منظم بیماران خاص مانند دیابت یا فشار خون
  • جوابدهی در کمترین زمان ممکن به دو صورت حضوری و اینترنتی
  • فضایی آرامش‌بخش و متناسب با نیازهای بیماران بزرگسال و کودم
  • ساختمانی بسیار شیک با تمامی امکانات رفاهی لازم
  • مدیریت و کادر حرفه‌ای، پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری تمامی کارمندان

در آزمایشگاه دکتر صالحی می‌توانید انواع و اقسام آزمایش‌های تخصص را در کنار آزمایش‌های هورمونی با بالاترین میزان دقت انجام دهید. بدون شک یک بار مراجعه به آزمایشگاه دکتر صالحی و استفاده از خدمات آن، این مرکز را برای همیشه به انتخاب اول شما تبدیل خواهد کرد.

شما می‌توانید برای مراجعه به این مرکز یا کسب اطلاعات بیشتر، از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

  • آدرس: شیراز، بلوار زند، حد فاصل خیابان فلسطین و هفت تیر، رو به روی هتل پارس، کوچه شماره 47
  • تلفن تماس: 32352223 – 22309486
  • ساعات کاری : شنبه تا چهار شنبه ۵:۳۰ صبح تا ۲۲
    پنج شنبه ۵:۳۰ صبح تا ۱۵
    جمعه و روزهای تعطیل رسمی: ۷:۳۰ الی ۱۴

اطلاعات تماس <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87'>آزمایشگاه</a> هورمونی شیراز دکتر صالحی

 2.    آزمایشگاه دکتر دانشبد

از دیگر آزمایشگاه‌های مناسب برای آزمایش‌های هورمونی در شهر شیراز، باید آزمایشگاه دکتر دانشبد را نیز معرفی کرد. این مرکز در سال 64 تاسیس شده و از همین جهت می‌توان گفت که یکی از قدیمی‌ترین و پرسابقه‌ترین آزمایشگاه‌های شهر شیراز است. این آزمایشگاه در سال 85 از سوی آلمان به کسب استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 نائل شد؛ همچنین توانسته است که از سوی وزارت بهداشت نیز چندین گواهینامه معتبر کیفی دریافت کند.

جالب است بدانید که اولین وب‌سایت جوابدهی اینترنتی در ایران توسط همین مرکز راه‌اندازی شده است؛ پس از این جهت باید خیالتان از هر بابت راحت باشد. شما می‌توانید انواع آزمایش‌های هورمونی را به طور دقیق و کامل در همین مرکز انجام داده و همچنین دیگر آزمایش‌های تخصصی را نیز با کیفیتی مقبول، تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این مرکز، می‌توانید از راه‌های زیر اقدام نمایید:

  • آدرس: شیراز، اردیبهشت شرقی – آزمایشگاه پاتوبیولوژی دانشبد
  • تلفن تماس: 3278-071

 3.    آزمایشگاه پیوند

در نهایت، به عنوان آخرین عضو حاضر در فهرست بهترین آزمایشگاه‌های شیراز برای آزمایش‌های هورمونی، باید آزمایشگاه پیوند را نیز به شما معرفی کنیم. این آزمایشگاه از سال 94 تاسیس شده است، اما قدمت کمتر آن به هیچ وجه دلیل بر پایین بودن کیفیت کار یا عدم وجود تجهیزات جدید در آن نخواهد شد. این آزمایشگاه را در سال‌های اخیر به عنوان بزرگ‌ترین آزمایشگاه خصوصی در جنوب کشور معرفی کرده‌اند.

علاوه بر آزمایش‌های هورمونی، شما می‌توانید از دیگر خدمات آزمایشگاهی این مرکز در بخش‌هایی همچون ایمونولوژی، هماتولوژی، میکروبیولوژی، بیولوژی، فلوسایومتری، سیتولوژی و… نیز استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این آزمایشگاه برتر شیراز می‌توانیم به مواردی همچون کیفیت و دقت بالا در نتایج، پرسنل حرفه‌ای و مجرب، استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز در دنیا، برخورداری از بهترین امکانات رفاهی و همچنین مدیریت درجه یک آن اشاره کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مرکز، از راه‌های ارتباطی زیر بهره‌ بگیرید:

  • آدرس: شیراز، خیابان اردیبهشت، حد فاصل 20 متری و صورتگر، نبش کوچه 2
  • تلفن تماس: 07132318700 – 07191007171

 آزمایش‌های هورمونی کدام هستند؟

به طور کلی آزمایش‌های هورمونی را می‌توان به دو دسته‌ی آزمایش‌های هورمونی مردانه و زنانه تقسیم‌بندی کرد. منبع ترشح هورمون‌ها در بدن، غدد درون‌ریز هستند؛ اگر بخواهیم خیلی ساده از نقش هورمون‌ها در بدن صحبت کنیم، باید چنین بگوییم که وظیفه‌ آن‌ها، انتقال پیام در بدن از طریق جریان خون است. هورمون‌ها نقش بسیار مهمی در بدن دارند و می‌توانند در روند رشد و حتی خلق‌وخوی ما تاثیر داشته باشند. حال هرگونه اختلال در عملکرد آن‌ها، می‌تواند در ساختار و سلامت کل بدن ما تاثیر بگذارد.

از جمله مهم‌ترین آزمایش‌های هورمونی مربوط به زنان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آزمایش هورمون FSH (هیپوفیز)
  • آزمایش هورمون استروژن (هورمون‌های زنانه)
  • آزمایش هورمون پروژسترون (هورمون باروری زنانه)
  • آزمایش هورمون LH
  • آزمایش هورمون تستوسترون (هورمون مردانه)
  • آزمایش هورمون پرولاکتین
  • آزمایش هورمون آنتی مولرین (AMH)
  • آزمایش هورمون تیروئید

 چرا آزمایش‌های هورمونی مهم هستند؟

به ساده‌ترین بیان ممکن، با آزمایش‌های هورمونی می‌توان هرگونه اختلالات هورمونی در بدن را تشخیص داد. همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، تغییرات هورمونی می‌توانند تاثیر مهمی در سلامت و تعادل بدن ما داشته باشند. برای مثال اختلال در هورمون‌های زنانه می‌تواند موجب قاعدگی نامنظم، روی موهای زائد، چاقی یا لاغری غیرطبیعی، کاهش میل جنسی، اختلال در باروری و حتی تغییر در خلق‌وخو شود.

پزشک متخصص با مشاهده هرگونه تغییر ناگهانی و غیرطبیعی در بدن شما، ممکن است برای تشخیص بهتر، انجام آزمایش‌های هورمونی را برای شما تجویز کند. با این دسته از آزمایش‌ها می‌توان هر مشکلی را به موقع تشخیص داد و راهکار مناسبی را برای درمان آن انتخاب کرد. مهم‌ترین دلیل اهمیت انجام آزمایش هورمونی نیز همین است. حال اگر این کار در بهترین آزمایشگاه‌ها انجام شود، بی‌شک کیفیت نتیجه نهایی نیز مطلوب‌تر خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا