دانش و فناوری

آمادگی دانشگاه پیام نور برای پذیرش ۵ هزار دانشجوی افغان تا مهر ۱۴


رئیس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه تا مهر ۱۴۰۲ آماده است ۵ هزار دانشجوی افغانستانی را در دوره‌های آموزش حضوری پذیرش کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور تا مهر ۱۴۰۲ آماده است ۵ هزار دانشجوی افغانستانی را در دوره‌های آموزش حضوری و ۵۰ هزار دیگر از آنان را به صورت غیرحضوری و آموزش الکترونیکی با ارائه مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران پذیرش کند.

تقی زاده پیرامون جزئیات ثبت نام دانشجویان دختر افغانستانی در این دانشگاه گفت: تحصیل و آموزش جزو حقوق دختران است و محدودیتی در ثبت نام دختران افغانستانی در این دانشگاه نداریم و دختران افغانستانی می‌توانند بر اساس علاقه خود در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به تحصیل حضوری و از راه دور مشغول شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین تاکید کرد: شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به باقی دانشگاه‌های ایران ۲۵ درصد کمتر است و بر اساس تصمیم گرفته شده در هیأت امنای دانشگاه پیام نور در رابطه با دانشجویان دختر افغانستانی نیز مثل دانشجویان ایرانی همین میزان شهریه اعمال خواهد شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا