شهرستان ها

جشنواره حرکت رویش و نشریات حرکت به سمت بالندگی پویش و شکوفایی است

اصفهان – رییس دانشگاه پیام نور گفت: جشنواره حرکت رویش و نشریات خود یک حرکت به سمت بالندگی پویش و شکوفایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تقی زاده ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره و دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره اظهار کرد: جشنواره حرکت رویش و نشریات خود یک حرکت به سمت بالندگی پویش و شکوفایی است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با بخش کارآفرینی، ارتباط با صنعت و جامعه پل ارتباطی برای مهارت آموزی است تصریح کرد: قریب به ۲۴ هزار هیأت علمی و ۳۷۰ هزار دانشجو در کشور در حال حاضر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور با تأکید بر این موضوع که ما نماد آموزشی آموزش برای همه کس همه جا همه وقت هستیم، خاطرنشان کرد: عدالت آموزشی را این دانشگاه محقق کرد، بخش قریب به ۳۰۰ نفر از مدیران فعلی کشور از تحصیل کرده‌های دانشگاه پیام نور هستند.

وی تصریح کرد: در کنکورهای ارشد و دکتری بخش بسیاری از پذیرفتگان از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند چون هر آزمون ما بسان یک کنکور است و فارغ التحصیلان ما همواره آمادگی شرکت در کنکور دارند.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه ما مدعی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی هستیم، تشریح کرد: دانشگاه پیام نور پرچم‌دار عدالت آموزشی، کرامت انسانی، روشنگری و تربیت دانشجو در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور همیشه جزو بهترین دانشجویان، تصمیم سازان و عزت آفرینان بودند، افزود: دانشگاه پیام نور از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که ما همواره به آن فخر و مباهات می‌کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه مظهر مشارکت عمومی است، خاطرنشان کرد: سیاستمداران بد توسط مردمان خوبی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند انتخاب می‌شوند بنابراین هم در انتخابات خبرگان و هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پرشور این مظهر مشارکت مردمی را مشاهده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امیدوارم دانشگاه مردمی پیام نور با اقداماتی که انجام می‌دهد برای کارآفرینی و مهارت افزایی بتوانیم با قاطعیت مأموریت خاص خود که تبدیل دانشگاه به دانشگاه باز و عمومی است را تحقق ببخشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا