دانش و فناوری

اجرای طرح واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی متوقف شد

معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از توقف اجرای طرح واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دلیل کمبود واکسن خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر ایرج کاشانی در جلسه هیئت رئیسه دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران با اشاره به اجرای واکسیناسیون کرونا دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشکده گفت: تعداد بسیاری از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران واکسینه شدند.

معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: به علت کمبود واکسن کرونا طرح واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی متوقف شد و حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان باقی مانده اند که به محض تامین واکسن مورد نیاز، واکسینه خواهند شد.

کاشانی تاکید کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که اخیر در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کردیم اعتباربخشی درونی گروه‌های علوم پایه است که با جدیت اجرایی می شود.

در ادامه دکتر سید روح الله میری معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سخنانی به اجرای واکسیناسیون دانشجویان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ قرار بود در دانشجویان مقطع علوم پایه تا آخر خرداد ماه انجام شود که به علت کمبود واکسن متوقف شده و به محض تامین، طی فاصله زمانی یک ماهه از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، وی افزود: پیشنهاد ما این است که حضور در کلاس‌ها منوط به ارائه کارت واکسن باشد و کلا کلاس‌ها به صورت حضوری بدون تکرار مجازی برگزار شود و به دنبال راه حلی هستیم که طرح واکسیناسیون برای دانشجویان سال اول نیز اجرا شود تا کلاس‌ها مانند روال سابق دایر و برگزار شود.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا