دانش و فناوری

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی

نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی به مناسبت هفته دولت، با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی و دکتر رحیم ممبینی در سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، به مناسبت هفته دولت، نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۷ به میزبانی سازمان برنامه‌ و بودجه کشور برگزار می‌شود.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه صبح امروز با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی، رییس جهاد دانشگاهی؛ دکتر رحیم ممبینی، معاون کل و جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه؛ دکتر علیرضا علی‌احمدی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر امیرعلی سیف‌الدین، رئیس امور آموزش عالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رجایی‌نیا، رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش؛ و رضا عوض‌پور، رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه؛ جمعی از معاونان و مسئولان جهاد دانشگاهی از جمله دکتر مهدی باصولی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع؛ دکتر محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری؛ دکتر علی منتظری، رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی  برگزار شد.
در افتتاحیه این نمایشگاه، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی گفت: جهاد دانشگاهی همیشه افتخار کشور و مورد توجه ویژه رهبر معظم انقلاب بوده است. در حال حاضر نیز در مسیر نوآوری قرار دارد تا ان شاءالله به زیست بوم نوآوری نخبگان تبدیل شود.
رئیس جهاد دانشگاهی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه یکی از اعضای اصلی هیات امنای جهاد دانشگاهی است و همیشه نقش حمایت‌کننده و تاثیرگذار در پیشبرد اهداف انقلاب و این نهاد انقلابی داشته است. امیدواریم امسال و سال آینده، جهاد دانشگاهی بیش از پیش بدرخشد و در حل مسائل کشور و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد. 
معاون کل سازمان برنامه و بودجه نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به شعار سال و توجه ویژه مقام معظم رهبری به حوزه دانش بنیان، همه باید از دانش بنیان و این حرکت حمایت کنند، به ویژه سازمان برنامه و بودجه که می تواند با تجاری سازی حمایت های لازم را به عمل آورد. 
دکتر رحیم ممبینی با بیان اینکه خلقت عین علم است، ادامه داد: ما باید این علم را کشف کنیم. می توان به بستری رسید که مردم از این علم استفاده کنند. 
شایان ذکر است، در این نمایشگاه که ویژه بازدید مسئولان نظام و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فنی و مهندسی؛ کشاورزی و دامپروری؛ پزشکی و سلامت؛ علوم انسانی و اجتماعی به نمایش درآمده است.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا