دانش و فناوری

برپایی نخستین نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس

ایسنا/فارس نخستین نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس از امروز در شیراز گشایش یافت و به مدت ٤ روز و تا ٢٦ آبانماه جاری ادامه دارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس یکشنبه ٢٣ آبان در آیین آغاز به کار این نمایشگاه در جمع خبرنگاران بیان کرد: 
در راستای بزرگداشت روز فرهنگ عمومی، موضوع خلاقیت‌های فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

دکتر مظاهر بابایی افزود: از آنجا که هدف پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، خلاقیت در مباحث فرهنگی و صنایع دستی است، لذا به پیشنهاد پارک واحد فارس، این نمایشگاه برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: تیم‌های برتر در این حوزه به مدت ٤ روز فعالیت‌های فرهنگی، خلاقیت‌ها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه شاهد تنوع غرفه‌ها در این نمایشگاه هستیم، اضافه کرد: دستاوردهای جدید و خوبی در این نمایشگاه عرضه شده است.

بابایی، تامین زیرساخت‌های فرهنگی در راستای اقتصاد فرهنگی را از دیگر اهداف مهم پارک متبوع برشمرد و ابراز امیدواری کرد که شاهد حمایت فرهنگوران از این نمایشگاه باشیم.

او همچنین از رونمایی پوستر شعر باران در حاشیه این نمایشگاه نیز خبر داد و مجددا از همه هنرمندان، فرهنگوران و مسئولان استانی برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه متشکل از  ١٠ غرفه شامل؛ مرکز تربیت تفریحی طوبی، شرکت تعاونی صنایع دستی هفت شمسه فارس، الو بیزینس، تیم المان شهری سحاب، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس، کارگاه صنایع دستی سفیر هنر، موسسه خوبان پارسی گو، شرکت تعاونی ترنج بافت دانشور، شرکت تعاونی فرش دستباف بهبافت مد شیراز ٦٢، دارالعلم پردیس شیراز و توسعه مطالعات و خدمات کسب و کار دال و خبرگزاری بین‌المللی قرآنی ایکنا است.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا