دانش و فناوری

برگزاری حضوری جشن فارغ‌التحصیلی برای چندهزار دانشجو

دانشگاه “سینسیناتی” بزرگترین جشن فارغ‌التحصیلی خود در تاریخ این دانشگاه را به صورت حضوری برگزار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سینسیناتی‌دات‌کام، این مراسم عصر دیروز در دو نوبت و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی میان دانشجویان فارغ‌التحصیل شده برگزار شد.

در ابتدا قرار بوداین مراسم در دو نوبت در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود ولی شرایط نامساعد جوی سبب شد که هر دو جشن روز جمعه برگزار شود. چراکه این جشن در یک ورزشگاه و در فضای باز برگزار شد.

رئیس دانشگاه سینسیناتی گفت: کلاس فارغ‌التحصیلی ۲۰۲۱ دانشگاه سینسیناتی یک رکورد شکنی در تاریخ این دانشگاه محسوب می‌شود. چراکه ۶ هزار و ۸۸۶ دانشجو، ۷ هزار و ۲۲۵ مدرک کسب کردند.

وی پیش از این در بیانیه‌ای گفته بود: جشن فارغ‌التحصیلی بخش مورد علاقه من در دانشگاه است. چراکه این جشن نه‌تنها لحظه شادی دانشجویان و خانواده‌های آنهاست، بلکه اوج اهداف دانشگاه است.

بنا بر اعلام دانشگاه سینسیناتی، تقریبا نیمی از این فارغ‌التحصیلان(۴۶ درصد) در رشته‌های علوم، فناوری، ریاضایات و مهندسی مدرک خود را دریافت کردند.

این فارغ‌التحصیلان از ۸۲ کشور جهان بودند و در مجموع، ۵۰۴ مدرک کاردانی، ۴ هزار و ۷۴۹ مدرک کارشناسی، هزار و ۴۳۳ مدرک کارشناسی ارشد، ۲۴۲ مدرک دکتری و ۲۹۷ مدرک دکتری تخصصی به دانشجویان اعطا شدند.

سن این فارغ‌التحصیلان نیز از ۱۷ تا ۷۲ سال اعلام شده است.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا