دانش و فناوری

به اشتراک‌گذاری اطلاعات مسافران متخلف میان شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی


شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاین در آمریکا از رقبای خود خواسته فهرست مسافران دردسرساز را به اشتراک بگذارند تا بتواند برای مقابله با آنان برنامه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ورج، بر اساس یک یادداشت داخلی در دلتاایرلاینز که به دست رسانه ها افتاده، این شرکت هواپیمایی در تلاش است تا مسافرانی که باعث اختلال در پرواز هواپیماها، ضرب و شتم سایرین و عدم رعایت قوانین مربوط به استفاده از ماسک می شوند را شناسایی کند.

اداره فدرال هوانوردی آمریکا می گوید از اول ژانویه سال جاری میلادی ۴۳۸۵ گزارش در مورد رفتارهای نامناسب مسافران هواپیماها دریافت کرده و ۳۱۹۹ گزارش از این مجموعه مربوط به مسافرانی بوده که حاضر به رعایت قوانین استفاده اجباری از ماسک در پروازها نبوده اند.

برای این افراد تا به حال بیش از یک میلیون دلار جریمه صادر شده، اما این افراد باز هم حاضر به اصلاح رفتار خود نبوده اند. یکی از عجیب ترین این رفتارها در پرواز ۲۴ مه از نیویورک به اورلاندو رخ داد که طی آن یک مسافر اشیایی از جمله چمدان دستی خود را به طرف دیگر مسافران پرتاب کرد. امتناع از نشستن ؛ دراز کشیدن روی زمین در راهرو، امتناع از بلند شدن از جمله دیگر تخلفات وی بود. وی سپس مچ پای مهماندار هواپیما را گرفته و سرش را روی دامن او گذاشت!

جریمه تعیین شده برای این تخلفات و نیز تخلف عدم استفاده از ماسک در پروازها در امریکا بین ۲۹ تا ۴۵ هزار دلار است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا