دانش و فناوری

جشن‌ فارغ‌التحصیلی دانشگاه کمبریج به صورت حضوری برگزار می‌شود

دانشگاه کمبریج،‌ برای اولین بار پس از فوریه ۲۰۲۰ میلادی، جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان خود را به صورت حضوری برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از کمبریج‌ نیوز، دانشجویان ۲۹ کالج دانشگاه کمبریج، در مراسمی حضوری که طی ۴ روز، برای مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می‌شود، فارغ‌التحصیل می‌شوند.  

این دانشگاه اعلام کرد: این جشن‌ها که از فردا آغاز می‌شود، با دقت و مطابق با فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و مراسم‌ها طی مشاوره با مشاوران مباحث ایمنی دانشگاه ساماندهی می‌شود.

این برای اولین بار در تاریخ ۸۰۰ ساله دانشگاه است که قرار است مراسم به صورت آنلاین پخش شود.

“کاترین فاج رئیس خدمات آموزشی دانشگاه کمبریج اظهار کرد: ما تلاش کردیم این امکان را برای خانواده و دوستان فارغ‌لتحصیلان اعمال کنیم که بتوانند مراسم را ببینند.

این دانشگاه اعلام کرد: اهمیت تجلیل از دستاوردهای چشمگیر دانشجویان ما را به برگزاری مراسم متعهد می‌کند تا در عین رعایت احتیاط، عناصر سنتی مراسم را هم به‌جا آوریم.

گراهام ویرگو معاون آموزش دانشگاه کمبریج گفت: دانشجویان ما در دوران پاندمی کووید-۱۹، بسیار سخت کار و تلاش کردند و از مقاومت و مسئولیت‌پذیری برخوردار بوده‌اند.

در حالی‌که بسیاری از دانشگاه‌ها برگزاری مراسم فارغ‌التحصیلی حضوری خود را به سال ۲۰۲۲ موکول کرده‌اند، دانشگاه کمبریج این مراسم را به صورت حضوری برگزار می‌کند.

این در حالی است که دانشگاه‌های درجه یک آمریکایی هم‌چون ام‌آی‌تی و هاروارد، جشن فارغ‌التحصیلی خود را به صورت مجازی برگزار کردند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا