دانش و فناوری

حمایت پارک فناوری دانشگاه آزاد از ایده های دانشجویی با برگزاری یک رویداد

مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد درصدد است رویدادی را تحت عنوان رویداد شتاب در تاریخ ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور برگزار کند.

به گزارش ایسنا، مهندس سید محمدجواد صدری مهر اظهار کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد درصدد است رویدادی را تحت عنوان رویداد شتاب برگزار کند و برای حمایت از برگزیدگان نیز مجموعه حمایت هایی به صورت مادی و تهاتر، در نظر گرفته است.

وی با اشاره به بازخوردهای فراوان از دانشجویان و فارغ التحصیلانی که ایده ای خام یا رؤیایی در سر دارند، اما در عملیاتی سازی آن با مشکل روبرو شده اند، تصریح کرد: برای این رویداد پیش رویدادی مورخ ۱۸ شهریور برگزار خواهد گردید.

مهندس صدری مهر مخاطبین اصلی این رویداد را تمام افرادی دانست که در فکر ایجاد کسب و کار هستند، دانشجویی که ایده ای دارد و نمی داند به چه صورتی باید آن را عملی کند و فارغ التحصیلی که هنوز شغل مورد نظر خود را نتواسته خلق کند و تمایل دارد کسب و کار خود را راه اندازی کند.

مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در پایان تاکید کرد: ما با این پیش رویدادها و رویداد ۵۴ ساعته سعی داریم در کنار مخاطبین فرآیند خلق کسب و کاری را تجربه کنیم.

به نقل از دانشگاه آزاد، علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://park.iau.ir/pooyesh در این مجموعه رویدادها ثبت نام کنند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا