دانش و فناوری

دانشگاه پیام نور مجری آموزش عالی در ۱۷ کشور دنیا


رئیس مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور گفت: در امارات ۸ رشته دکتری و در اربیل عراق هم ۳۶۵ نفر دانشجو در حال تحصیل هستند و در مجموع دانشگاه پیام نور در ۱۷ کشور دنیا مجری آموزش عالی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، با حضور سلطانی احمدی رئیس مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور، شاه پیری معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، احمد زاهری به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور کیش معارفه شد.

مجتبی سلطانی احمدی رئیس مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور در جلسه معارفه رئیس پیام نور کیش با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با رسالتی که دارد توانسته آموزش برای همه، همه جا و همه وقت مهیا کند، گفت؛ وجود دانشگاه پیام نور در بیش از ۱۷ کشور دنیا، مظهری از قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌ی بین المللی است.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان بین الملل این دانشگاه اظهار داشت؛ در امارات ۸ رشته دکتری و در اربیل عراق هم ۳۶۵ نفر دانشجو در حال تحصیل هستند و در مجموع دانشگاه پیام نور در ۱۷ کشور دنیا مجری آموزش عالی است و این نشان می‌دهد که دانشگاه پیام نور از ظرفیت‌های ویژه ای برای فراهم سازی بسترهای تحصیلی برخوردار است.

در ادامه این نشست فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه پیام نور را دیپلماسی علمی و جذب دانشجوی خارجی در مراکز بین الملل کیش و قشم عنوان کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم، احمد زاهری به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بین اللمل کیش معرفی و از زحمات شامحمدی تقدیر و تشکر شد.

احمد زاهری عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور است که بیش از ۱۶ سال سابقه اجرایی در دانشگاه‌های پیام نور بندرخمیر، بندرلنگه، میناب، بندرعباس و استان هرمزگان را داراست.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا