دانش و فناوری

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تکریم دکتر محمد علی اکبری رئیس سابق و معارفه دکتر حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و علی فقیه ملک مرزبان مدیرکل دفتر تشریفات و پیگیری‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. 
در این مراسم دکتر سروری مجد، حکم دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را به دکتر حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اعطا کرد.
در متن حکم دکتر طهرانچی خطاب به دکتر حامد حسن‌پور آمده است: ” با عنایت به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه» منصوب می‌شوید.
از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه، ارتقای علمی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.
لازم است موارد مندرج در برنامه به طور خاص بسته‌های کاری «ارتقاء کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی»، «ارتقاء قابلیت پاسخگویی و حل مسأله» و «فعالیت منسجم و هم افزای شبکه‌ای» و راه‌کنش‌ها و اقدامات مرتبط به‌ویژه «طراحی و اجرای نظام نخبه‌پروری و جذب استعدادهای درخشان»، «کیفیت‌بخشی و کارآمدسازی پژوهشی تحصیلات تکمیلی» و «شبکه‌سازی اعضای هیأت علمی، نخبگان و پژوهشگران در قالب انجمن‌های تخصصی، جمعیت‌های علمی و گروه‌های فعالیتی» مدنظر قرار گیرد.”
دکتر طهرانچی همچنین با صدور نامه جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های دکتر محمد علی‌اکبری در دوران مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.
به نقل از دانشگاه آزاد، دکتر حامد حسن پور دارای مدرک دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است. مشاور وزیر در امور صنعتی، مدیر و مجری بیش از 20 طرح تحقیقاتی و تولیدی خاتمه یافته در سطح کشور، دبیر علمی و اجرایی بیش از 7 کنفرانس و نمایشگاه علمی و صنعتی، محقق طراح برتر سازمان پژوهش‌ها از سوابق اجرایی وی است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا