دانش و فناوری

شاسی بلند مکث موتور براساس بایک X7 وارد بازار می شود

همانطور که احتمالا می دانید، کمپانی بایک – BAIC – خودروسازی چینی است که به عنوان زیر مجموعه ای از گروه خودروسازی پکن فعالیت می‌کند. این هولدینگ خودروسازی دولتی چینی است، که در زمینه مونتاژ محصولات شرکت‌های هیوندای موتور و مرسدس بنز فعالیت می‌کند. گروه خودروسازی پکن در سال ۱۹۸۵ توسط دولت چین و با مشارکت شرکت‌های دایملر آ گ و هیوندای موتور راه‌اندازی شد.
این شرکت برای سال ۲۰۲۱ نسخه‌ای جدید از کراس‌ اوور لوکس خود به نام بایک X7 را معرفی کرده است. در حال حاضر بایک X7 مدل ۲۰۲۱ در کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عربستان سعودی و امارات متحده عربی عرضه می‌شود.
در این خودرو از طراحی داخلی و خارجی مدرن استفاده شده است و سیستم‌های ایمنی و دستیارهای رانندگی زیادی در آن به کار برده شده است.
پیشرانه‌ی این خودرو ۱٫۵ لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک است. بیشینه قدرت موتور این خودرو ۱۷۰ اسب‌ بخار و حداکثر گشتاور آن ۳۵۰ نیوتن ‌متر است. همچنین این محصول جدید دارای حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶٫۶ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.
نمای کابین در پیروی کامل از مد روز طراحی است.

بایک ایکس ۷ مکث موتور

داخل کابین اکس۷ یک فضای مدرن با جزئیات اثرگذار مانند نمایشگرهای دوگانه در کنسول اصلی را ارائه می‌دهد. نمایشگر دیجیتال جایگزین نشانگر سنتی آمپر و نمایشگر ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با طراحی خطی/افقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. فرمان زیبا با دکمه‌های کنترلی کامل، نمایشگر لمسی ویژه تنظیمات سیستم تهویه در قسمت پایینی کنسول جلو اسپویلر عقب، رینگ‌های ۱۹ اینچی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه،‌ دوربین عقب و سقف پانوراما و سیستم هوشمند ناوبری از ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شوند.
در بحث امکانات و تجهیزات این خودرو می‌توان به سیستم هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، چهار کیسه هوا، مدیریت پایداری خودرو، سیستم نگهدارنده مسیر و سیستم هشدار مانیتورینگ نقاط کور اشاره کرد.

طراحی این خودرو نیز پیشرفته و زیبا است. جلوپنجره و چراغ‌های جلو بایک X7 تهاجمی و غول پیکر هستند و حس یک خودرو اسپرت را در بیننده القا می‌کنند. نکته جالب در خصوص بایک X7، وجود هم زمان چراغ‌های مه شکن و چراغ‌های LED است و از نظر نورپردازی بایک X7 در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.
بایک X7 در رده کراس ‌اوورهای متوسط قرار می‌گیرد و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۴۷۱۰، ۱۸۹۲، ۱۷۱۵ میلی‌ متر است و فاصله بین دو محور آن ۲۸۰۰ میلی ‌متر اعلام شده است.

بایک ایکس 7 <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b4%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af'>شاسی بلند</a> مکث موتور

دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا