دانش و فناوری

شرایط شرکت در آزمون جامع دانشجویان دانشگاه علامه اعلام شد

زمان و جزئیات برگزاری آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰
دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ارزیابی آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در روزهای ۸، ۹ و ۱۱ دی ماه سال ۱۴۰۰  برگزار می شود.

بر این اساس دانشجویانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که آزمون جامع را در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ انتخاب و اخذ کرده و تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده باشند و میانگین کل نمرات آنها ۱۶ و یا بالاتر باشد.

همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی الزامی است. در غیر این صورت شرکت در آزمون مذکور  امکان‌پذیر نیست و یک نوبت لحاظ خواهد شد.

آزمون جامع نیم‌سال قبل این دانشجویان در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۹ شهریور ماه سال جاری مطابق زمان‌بندی اعلام شده از سوی دانشکده‌ها به صورت حضوری در دانشکده محل تحصیل و غیرحضوری به صورت برخط(برای دانشجویان دارای شرایط خاص) برگزار  شد.

همچنین دانشجویان متقاضی آزمون به صورت برخط(آنلاین) باید دستورالعمل برگزاری آزمون جامع برخط را که بر روی سایت معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شده بود، مطالعه می‌کردند.

طبق این دستورالعمل دانشجویان شرکت کننده در آزمون جامع به صورت آنلاین برابر تعهد سپرده شده، امکان برقراری صدا از طریق هدفون یا میکروفن و بلندگوی سیستم را داشتند و در طول آزمون باید اینترنت دانشجویان به طور کامل برقرار و صدا و تصویر فراهم می‌شد، عدم این امکان و یا قطعی اینترنت به منزله انصراف و غیبت در آزمون تلقی می‌شد.

نصب آینه در پشت سر به گونه‌ای که امکان مشاهده فضای روبروی دانشجو فراهم باشد، الزامی بود. ضمن اینکه کنترل سیستم صدا و تصویر دانشجویان با اعلام کارشناسان ستاد تحصیلات تکمیلی یک روز پیش از برگزاری آزمون انجام شد و دانشجویان باید نسبت به این مهم همکاری لازم را داشتد. در غیر این صورت چنانچه مشکلی در فرایند آزمون آنها پیش می‌آمد، تبعات آن به عهده دانشجو بود و استفاده از تلفن همراه در طول آزمون ممنوع بود.

نحوه برگزاری آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی به صورت حضوری یا غیرحضوری هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا