دانش و فناوری

شرایط فروش جک J4 تولید داخل اعلام شد [به روز رسانی]

جک J4 یک سدان کامپکت است که به نوعی در بازار جایگزین مدل بزرگتر جک J5 شده است که پیش از این فروش بسیار موفقی را در بازار کشورمان تجربه کرده بود. در حالی که جک J5 در نسخه اتوماتیک از یک پیشرانه ۱.۸ لیتری با قدرتی در حدود ۱۴۰ اسب بخار سود می برد، حالا جک J4 با وزن کمتری به پیشرانه ای اقتصادی تر با حجم ۱.۵ لیتر مجهز شده است که توان تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت را دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر شرایط فروش های اعلامی کرمان موتور برای این خودرو:

طرح جدید پیش فروش جک J4 ویژه آذر ۱۴۰۰ [به روز رسانی] – خرداد ۱۴۰۰

شرکت کرمان موتور طرح جدید پیش فروش جک J4 را آغاز می‌نماید. این طرح از امروز (چهارشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۰) فعال شده‌است. براساس اطلاعاتی که پیشتر توسط کرمان موتور منتشر شده‌است. نسخه‌های تحویلی جک جی ۴ در سال ۱۴۰۰ براساس پلت فرم خریداری شده این خودرو توسط کرمان موتور در کشور تولید خواهند شد.

فروش مخفیانه جک J4 با قیمت جدید! [به روز رسانی] – آبان ۹۹

باوجود اینکه هیچ بخشنامه رسمی فروش از سوی کرمان موتور اعلام نشده ولی نمایندگی‌های مجاز این شرکت پیش فروش برخی از محصولات را با قیمت جدید آغاز کرده‌اند.

طی روزهای گذشته برخی از نمایندگی های کرمان موتور در صفحات شخصی خود شرایط فروشی را اعلام کرده‌اند که هنوز شرکت کرمان موتور این شرایط را در سایت خود قرار نداده است.

طی برررسی های شکل گرفته خودرو جک S5 با قیمت قطعی ۳۶۰ میلیون تومان با موعد اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت گذاری شده‌اند. تاکید می‌شود که شرکت کرمان موتور هنوز قیمت‌های اعلامی را تایید نکرده است.

قیمت جدید خودروی جک J4 اعلام شد – اردیبهشت ماه ۹۸ [به روز رسانی]

جدیدترین قیمت جک J4 ویژه اردیبهشت ماه ۹۸ از سوی کرمان موتور اعلام شد. بر این اساس ۳۷ میلیون تومان بر قیمت جک J4 افزوده شده که رقم قابل توجهی محسوب می شود اما کرمان موتور این افزایش قیمت را ناشی از تطبیق قیمت تمام شده این خودرو با ارز نیمایی می داند.

قیمت جدید خودروی جک J4 اعلام شد – خرداد ۹۸ [به روز رسانی]

قیمت جدید خودروی جک J4 ویژه خردادماه ۹۸ از سوی کرمان موتور اعلام شد. این خودرو با قیمت جدید اعلام شده به صورت نقد و اقساط آماده واگذاری به متقاضیان است.

شرایط فروش جک J4 ویژه آذر ۹۸ [به روز رسانی]

گروه خودروسازی کرمان موتور طرح جدید پیش فروش محصولات جک این شرکت را آغاز نمود.

براساس بخشنامه اعلامی از جانب کرمان موتور شرایط فروش جک J4 ، و جک S3 و جک S5 با موعد تحویل سال ۹۹ به صورت پیش فروش در دسترس متقاضیان است.

فروش <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%ac%da%a9'>جک</a> J4

قیمت جدید خودروی جک J4 اعلام شد – آذر ۹۸ [به روز رسانی]

قیمت جدید خودروی جک J4 ویژه آذرماه ۹۸ از سوی کرمان موتور اعلام شد. شرایط فروش این خودرو از صبح روز ۲۳ آذر ماه آغاز شده است.

شرایط فروش جک J4 ویژه نیمه دوم دی ۹۸ [به روز رسانی]

گروه خودروسازی کرمان موتور طرح جدید پیش فروش محصولات جک این شرکت را آغاز نمود. شرایط درج شده برای خودرو جک J4 از ۱۶ لغایت ۳۰ دی ماه فعال خواهد بود.

شرایط جدید پیش فروش خودرو جک J4 ویژه نیمه دوم دی ماه ۹۸:

شرایط فروش جک J4 اتوماتیک ویژه بهمن ۹۸ [به‌روزرسانی]

شرایط فروش جدید خودرو جک J4 اتوماتیک ویژه نیمه نخست بهمن ماه ۹۸ منتشر شد. در این شرایط فروش قیمت خودرو مذکور حدودا ۱۵۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده و تحویل آن مهر ماه سال آینده خواهد بود.

با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش جک J4 اتوماتیک:

شرایط فروش جک J4 به صورت اینترنتی [به روز رسانی]

شرکت کرمان موتور در راستای کسب رضایت هر چه بیشتر هم میهنان گرامی، امکان فروش اینترنتی محصولات جک S3 و جک J4 را ایجاد نموده است. سیستم فروش اینترنتی شرایطی را فراهم نموده که در فضای جدید با صرف کمترین زمان و هزینه خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند.

طرح جدید پیش فروش محصولات کرمان موتور [به روز رسانی] – اردیبهشت ۹۹

کرمان موتور طرح جدید فروش محصولات جک را آغاز می‌کند. این محصولات با تخفیف ۱.۵ درصدی نسب به قیمت روز به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

 

دیجیاتو

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا