دانش و فناوری

فارس من| سیاست وزارت ارتباطات انتقال بسته‌های حجیم اینترنت موبایل به شبکه ثابت است


کاربران از تنوع نداشتن بسته‌های اینترنت موبایل و ارائه نشدن بسته‌های بلندمدت و حجیم گلایه دارند اما ارائه همیشگی بسته‌های سنگین اینترنت برای موبایل دیگر سیاست وزارت ارتباطات نیست.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه اعلام کرده اند که بسته‌های اینترنت موبایل تنوع ندارند و از این موضوع گلایه کرده اند.

سردبیر این سوژه فارس من در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت:‌ اپراتورهای موبایل تنوع بسته‌های اینترنت را کاهش داده‌اند و بسته‌های مفید و پر استفاده خود را حذف کرده اند و تعداد محدودی بسته کم حجم و غیرمفید با قیمت بالا موجود است.

وی ادامه داد: در نتیجه این شرایط مردم گاهی باید در یک ماه سه یا چهار مرتبه بسته بخرند. 

این گلایه که اپراتورها دیگر بسته های بلند مدت مناسبی ندارند پیش از این هم از سوی کاربران مطرح شده است.

بسیاری از کاربران تلفن همراه مایل هستند که بسته بلند مدت هم داشته باشند.

*معاون وزیر ارتباطات: موافق ارائه بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه نیستیم

خبرنگار فارس این موضوع را با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرده است و پاسخ این بود که ارائه بسته بلند مدت اینترنت برای موبایل سیاست وزارت ارتباطات نیست.

صادق عباسی شاهکوه رئیس رگولاتوری و معاون وزیر در پاسخ به این موضوع، توضیح داد: بسیاری از کاربران تلفن همراه مایل هستند که بسته بلند مدت هم داشته باشند و به بسته بزرگ اینترنت موبایل عادت کرده اند.

وی گفت: اما ما چندان مایل به ارائه بسته های بزرگ اینترنت همراه نیستیم زیرا این کار رقابت با اینترنت ثابت است و هر چه بسته های بزرگ موبایل کمتر باشد برای اینترنت ثابت بهتر است.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا