دانش و فناوری

مجوز افزایش رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور


رئیس دانشگاه پیام نور درباره افزایش کد رشته‌های جدید دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد ۲۴ رشته و در مقطع دکتری ۲ رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اهمیت جذب دانشجو اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به نسبت سال قبل ۶ درصد رشد جذب دانشجویی داشته و ۷۰ هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب دانشگاه شدند که به نسبت سایر دانشگاه‌ها رشد قابل قبولی بوده است.

وی همچنین درباره افزایش کد رشته‌های جدید دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد ۲۴ رشته و در مقطع دکتری ۲ رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور به نقش مهم رشته حقوق در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: به ازای هر ۳۰۰ دانشجوی حقوق در دانشگاه پیام نور یک عضو هیأت علمی وجود دارد که با توجه به شرایط و افزایش متقاضیان رشته حقوق در آینده نیاز به جذب هیأت علمی در این رشته داریم.

تقی زاده ادامه داد: مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه می‌تواند با برگزاری دوره‌های تکمیلی حقوقی و همچنین دوره‌های مهارت افزایی به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک شایانی کند.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: اساتید حقوق دانشگاه باید با ارائه پیشنهادات در زمینه منابع و سایر حوزه‌های آموزشی هم به آموزش کمک کنند و هم به بروز شدن منابع توجه اساسی داشته باشند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا