دانش و فناوری

مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس به عنوان مرکز مشترک با پارک فناوری فعالیت می‌کند

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای با فعالیت مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس به عنوان مرکز رشد مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری خلیج فارس موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، در متن نامه دکتر غلامحسین رحیمی آمده است: «با عنایت به بررسی درخواست پارک علم و فناوری و به استناد قرارداد منعقد فی مابین پارک علم و فناوری خلیج فارس و دانشگاه خلیج فارس مبنی بر ایجاد مرکز رشد مشترک و طرح آن در جلسه کارگروه تخصصی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، با صدور مجوز راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور مشترک بین پارک علم و فناوری خلیج فارس و دانشگاه خلیج فارس با مسئولیت پارک باعنوان سازمان موسس موافقت شد.

در این مرکز رشد، با هماهنگی دانشگاه خلیج فارس امکان استفاده از فضاهای استقرار اداری، کارگاهی و آزمایشگاهی فراهم شده است و دریافت خدمات آزمایشگاهی نیز با تعرفه ترجیحی امکان پذیر است.

واحدهای فناور دانش بنیان و رشد یافته همچنین می‌توانند در مجتمع فناوری مروارید به عنوان بخشی از فضای استقرار واحدهای فناور این مرکز رشد استقرار یابند.

درخواست‌های استقرار واحدهای فناور از طریق سامانه مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس به آدرس https://karafarini.pgu.ac.ir/team/create امکان پذیر است و پس از ارزیابی اولیه در دانشگاه، در شورای فناوری مراکز رشد استان بوشهر طرح خواهد شد.»

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا