دانش و فناوری

نامزدهای ریاست جمهوری برنامه های عملی برای حل مشکل بیکاری ارائه دهند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بر لزوم مشارکت مردم و دانشگاهیان برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: نامزدهای ریاست جمهوری برنامه های عملی حل مشکل بیکاری را ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین امید در پیامی دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و عموم مردم  ایران را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: با توجه به شرایط خطیر و حساس کشور و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و همه دلسوزان ایران، از عموم دانشگاهیان و آحاد ملت سرافراز و هشیار ایران می­ خواهیم مشارکت هوشمندانه و گسترده ای در این انتخابات داشته و با انتخاب آگاهانه خود، زمینه تشکیل یک دولت مقتدر وکشوری آباد و توسعه­یافته را فراهم کنند.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی افزود: از نامزدهای محترم ریاست جمهوری نیز توقع داریم برنامه­ ها و راهکارهای عملی خود را برای برون رفت از مشکل بیکاری و توسعه اشتغال پایدار، مهارت آموزی و کارآفرینی اعلام فرمایند و برای رفع دغدغه ها و نگرانی مردم و جوانان عزیز کشور در این زمینه اعلام نظر کنند.  

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا