دانش و فناوری

وبینار «نکاتی در شیوه طراحی پوسترهای آیینی» برگزار می‌شود

ایسنا/قم دبیرخانه هنری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی، با هدف ارتقاء سطح آثار ارسالی به جشنواره قرآن و عترت، وبینار «نکاتی در شیوه طراحی پوسترهای آیینی» را برگزار می‌کند.

محمد رستمی، دبیر بخش هنری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: دبیرخانه هنری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برای ارتقای کیفیت آثار ارسالی به بخش هنری مسابقه، وبینارها و کارگاه‌های متعددی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا وبیناری با موضوع «نکاتی در شیوه طراحی پوسترهای آیینی» با تدریس استاد حسین چمن خواه برای بخش طراحی پوستر برگزار می‌کند.

دبیر بخش هنری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه این وبینار به صورت مجازی و حضوری (با حداقل ظرفیت) برگزار می‌شود، اظهار کرد: زمان برگزاری این وبینار شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ خواهد بود.

وی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت حضور در این وبینار از طریق لینک http://lms.۳۱۶۵۴.ir/poster به صورت Guest (مهمان) و با نام و نام خانوادگی خود وارد شوند.

رستمی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۸۵۲۵۵۲_ ۰۲۵ داخلی ۶ تماس بگیرند، یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی Quran.uast.ac.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا