دانش و فناوری

پیگیر بهره‌مندی سازمان فنی‌وحرفه‌ای از محل قانون مالیات‌های مستقیم هستیم

ایسنا/همدان سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای حمایت از فنی و حرفه ای تبصره ای را پیگیر هستیم که سازمان فنی و حرفه ای هم از محل قانون مالیات های مستقیم و کمک افراد حقیقی و حقوقی بهره مند شود.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان، تأکید کرد: در برخی از رشته ها نظیر فنی و حرفه ای و علوم پزشکی که مهارتی است، آموزش مجازی بی معنی است و باید حضوری برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد: طبق برنامه‌ باید ۵۰ درصد آموزش عالی کشور در حوزه علمی و مهارتی باشد حال آن که در حال حاضر از ٤٠ درصد به ۳۶ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه برای تقویت آموزش های مهارتی علاوه بر بودجه تخصیصی چهار میلیارد هم اضافه کردیم، تصریح کرد: برای حمایت از فنی و حرفه ای تبصره ای را پیگیر هستیم که سازمان فنی و حرفه ای هم از محل قانون مالیات های مستقیم و کمک افراد حقیقی و حقوقی بهره مند شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به محرومیت بالای شهرستان فامنین اظهار کرد: متأسفانه با نگاه رأی آوری و سبد رأی به برخی مناطق نگاه می شود که این موضوع باعث ایجاد محرومیت در برخی مناطق شده است. 

وی با بیان اینکه مقرر شده بنیاد علوی برای رفع محرومیت زدایی در منطقه پیشخور فامنین مستقر شود، به عدم تبلیغ ویژگی های بارز استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان فنی و حرفه ای کارها و آموزش های مهارتی خود را به مردم معرفی کند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا