دانش و فناوری

کامیونت فورس رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات محصول جدید بهمن دیزل

گروه تجاری بهمن دیزل روز گذشته از چهار مدل کامیونت فورس رونمایی کرد که محصول جدید این شرکت در کنار محصول اختصاصی قبلی (شیلر)‌ و کامیونت های مونتاژی در زمان اجرای برجام از سری ایسوزو محسوب می‌شود.

بهمن دیزل مدل‌های مختلف کامیونت فورس را در دو  نوع جاخواب‌دار و بدون آن تولید و در اختیار رانندگان قرار خواهد دارد.

مدل‌های ۸.۵ تن کابین‌دار و تک کابین، ۶ تن کابین‌دار و تک کابین مدل‌های کامیونت فورس هستند. در حال حاضر خط تولید مدل‌های ۸.۵ تن راه‌اندازی شده و در طی ۲ ماه آینده نیز مدل ۶ تن راهی جاده‌های کشور خواهد شد.

گفته می‌شود گروه بهمن ۵۰ درصد از بازار کامیونت کشور را در اختیار داشته و به همین جهت نیز عرضه محصول جدید در این گروه خودروسازی می‌تواند به بهبود ساختار حمل‌ونقل عمومی کشور کمک فراوانی کند.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%da%a9%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%88%d9%86'>کامیون</a>ت فورس بهمن دیزل

مدیر عامل گروه بهمن در این خصوص گفت: «دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در حال عرضه محصولات متنوع برای حمل و نقل کشور هستند و  به زودی نیز اتوبوس مدرن مسافری شهری ۱۲ و ۱۸ متری در گروه بهمن تولید خواهد شد. اصل اساسی برای گروه بهمن تولید محصولات با کیفیت ممتاز، عرضه با قیمت قابل رقابت و ارائه خدمات پس از فروش بی‌نظیر است.»

به عنوان نمونه کامیونت ۸.۵ تن کابین‌دار فورس از کابین خوابدار برخوردار بوده و با بهایی برابر با ۹۴۹ میلیون تومان برای مصرف کننده با یکسال سرویس رایگان و گارانتی ۳۰ ماه یا ۲۰۰هزار کیلومتر به دست مشتری می‌رسد.

قیمت کامیونت فورس

قیمت پایه نسخه ۸.۵ تن فورس یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که تنها در عرضه اولیه به ۹۴۹ میلیون تومان رسیده است.

به زودی مدل ۶ تن اتاق خوابدار و تک کابین این کامیونت نیز راهی بازار خواهد شد.

کامیونت‌های فورس با انواع کاربری از جمله کاربری آتش نشانی، یخچال و ایزوله به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی کامیونت فورس

در بخش فنی فورس از یک موتور ۴ لیتری ۱۶ سوپاپ توربو دیزل و اینترکولر بهره می‌برد. این موتور که به سیستم انژکتور برای پاشش سوخت به داخل سیلندر مجهز است می‌تواند حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۴۹۱ نیوتن‌متر را تولید کرده و براساس استاندارهای آلایندگی یورو ۵ نیز ساخته شده است. نیروی تولید شده موتور به کمک سیستم کلاچ تک صفحه و یک گیربکس ۶ سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده گروه بهمن از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۴۶۴ دستگاه تولید داشته و تا پایان سال نیز قصد دارد میزان تولیدات خود را به ۲ هزار و ۵۵۵ دستگاه برساند.

مدیرعامل گروه بهمن دیزل وعده داده است که این گروه خودروسازی در طی ۲ ماه آینده یک کامیون کشنده جدید پرقدرت و همچنین یک وانت جدید دیگر را نیز راهی بازار کشورمان کند.

دیجیاتو

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا